Asiat, ajatukset, teot

Olin yksin. Aivan yksin. Tai siltä ainakin tuntui, vaikka ympärilläni saattoi olla monia ihmishenkiä.
Ajatukseni poukkoilevat todellisuuden ja kuvitelmien välillä… Mutta yksi asia, jonka tiesin olevan totta, ja joka oli ajatuksieni juuri ja latva, olit sinä.
Lempeä hymysi, joka saa sydämeni lyömään yli kierroksilla.
Hetki, jolloin tiesin rakastavani juuri sinua.
Kaikki kyyneleet, jotka olen vuoksesi vuodattanut, milloin kenenkin olkapäähän nojaten.
Kaikki kauniit asiat, jotka olen meistä kuvitellut.
Sanat, jotka olet omistanut minulle.
Haalean harmaat silmäsi, joiden katse luo ympärilleen harmoniaa, ja ystävyyttä.
Tapasi puhua lempeästi kaikille, joka niille, joita halveksit, tai et pidä.
Viettisi tukea heikompiasi…
Viimeisen vuoden tapahtumat vyöryvät mielessäni… Hyvät, ja hieman huonommat asiat. Kaikki sinuun liittyen.
Asiat, ajatukset, teot. Kaikki ovat liittyneet sinuun.
Minä rakastan sinua, ja sinä tiedät sen. Miksi et hyväksynyt sitä silloin? Miksi pakotit minut taistelemaan kaiken hyvän vuoksi.
Minä olin sanonut sinulle miljoonasti, että minä rakastan sinua kaikista "vioistasikin" huolimatta. Minä en välittänyt.
Kunnes viimein, eräänä iltana, sinä suutelit minua, otit viereesi yöksi, suojelit.
Sen illan jälkeen olin onnellisempi kuin koskaan. En välittänyt vanhempieni vastarinnasta, taistelin vastaan.
Mutta minua pelottaa. Aiotko sinä hylätä minut nyt?

Kyyneleet kihoavat silmiini… En pyyhi niitä, annan niiden valua.

Tiedän, että seuraava uutiseni tulee järkyttämän sinua.

Käteni ohjautuu automaattisesti, suojelevasti, vatsalleni.

Uutinen oli minullekin pieni – mutta omalla tavallaan iloinen ja odotettu- järkytys.
Tiedän, että sinä et ehkä tule pitämään uutisesta
Siitä saattaa tulla kaltaisesi. Ja tiedän, että sinä pelkäät pahimman tapahtuvan, syytätä itseäsi.

Taistelen uusia kyyneliä vastaan.
Näen sinut. Yritän pyyhkiä kyyneleet pois poskiltani. En onnistu.
Tulet luokseni. Kierrät kätesi ympärilleni. Pyyhit kyyneleet kasvoiltani.
Tunnen kosketuksesi, lämpimän hengityksesi, sydämesi tasaisen tahdin.
Kierrän käteni kaulaasi, suutelen sinua.
Annan suudelmani näyttää sen kaiken rakkauden jota tunnen sinua kohtaan…

Irrottaudut suudelmasta. Katsot minua silmiin, minä katson takasin. Rakastan sinua…
Painan pääni rintaasi vasten. Silität minun hiuksiani, painat itseäsi vasten, painat suudelman hiuksiini.
Kuiskaat korvaani sanat, jotka antavat voimaa jatkaa eteenpäin. Sanat, joita en koskaan unohda. Sanat, joilla on suurin merkitys maailmassa.
Kuiskaat ne korvaani hiljaa, en lähes edes kuule niitä:
 " Minä rakastan sinua."